Pagini

01 iulie 2012

A iarba si a ploi...




Colinda-mi cu picioarele trupul - 
Striveste-mi-l cu talpile tale
sa se-ntalneasca din nou 
ca-ntr-o logodna
gleznele tale cu ninsorile mele...

Ai calcat si-ai trecut mai departe 
strivind nestiutor nuntirea 
gleznelor tale cu ninsorile mele...

Flacara galbena
a unui rug uitat ma sting, 
franturi de lamentatie 
mi se agata de buze
si-ntr-o aiurare 
visez.

In jur 
miroase a iarba si a ploi.

ela_dor


/// /// /// /// /// /// /// /// /// /// /// /// /// ///


             
             Bine ai revenit, ela_dor!

             Poezia ma indeamna, cum n-am mai facut-o de mult, sa ma lipesc cu tot trupul pe pamant, sa simt pulsul si rasuflarea Planetei Mama si sa sustrag, ca pe o seva, energia, puterea si dorinta nebuna de viata. 
             
             M-as aseza la firul ierbii...
             ... si as sta ca ploaia curgand sa ma acopere total
             ... si as astepta sa cresc odata cu firul verde si crud,
             ... pana nu as mai sti ce sunt: fiinta, iarba, ploaie.


ankladyl 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu