Pagini

26 iunie 2013

Da-mi, Doamne...

Da-mi, Doamne, dragoste de viata,
Sa nu–nteleg gresit adevaratu-i scop,
Ca sunt asa confuza câteodata,
Si gânduri pesimiste îmi dau foc.
Da-mi, Doamne, dragoste de oameni,
Ca printre ei destinul mi-l petrec,
Nu ma lasa sa ma dezamagesc,
Privind la ai mei semeni,
Cum de viata lor si-a noastra îsi bat joc.
Da-mi, Doamne, dragostea naturii mândre,
Care ofera atâta frumusete pe pamânt,
Si nu lasa ca muzica ei verde,
Sa nu o înteleg, sa n-o dezmied.
Da-mi, Doamne, spirit creator, ca sa te bucuri,
Ca-ti pot cânta în versuri maretul altruism,
Cu care ai împodobit viata si atâtea lucruri,
Si dragostea, ce o râvneste orice muritor.
Da-mi, Doamne, pace în suflet si recunostinta,
Sa-ti multumesc în fiecare clipa, ca traiesc,
Si sa-ti transmit mesajul de iubire mai departe
...calitatea vietii are mare pret.
(V.M.) 
 .
Doamne, da-mi!
 

ankladyl 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu